Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας για 2 έτη από την ημερομηνία αγοράς. Η εγγύηση παρέχεται μόνον όταν το προϊόν συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς.
Τα προϊόντα, καλύπτονται μόνο από την εγγύηση του κατασκευαστή.
Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, η One Protect καλύπτει τη δωρεάν επιδιόρθωση ή την αντικατάσταση του.
Η εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των προϊόντων (π.χ. μπαταρίες, καλώδια, λάμπες, LED κ.τ.λ.). Επίσης, δεν καλύπτει τις βλάβες που θα προκληθούν στο προϊόν από λανθασμένη σύνδεση, κακό χειρισμό, πλημμύρες, κεραυνούς και γενικά από εξωγενείς παράγοντες.
Σε περίπτωση βλάβης δεν γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος, παρά μόνον όταν είναι αδύνατη η επισκευή του. Στην περίπτωση αυτή, η One Protect μπορεί να το αντικαταστήσει με άλλο, ίδιων ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών, του ιδίου ή διαφορετικού κατασκευαστή.
Η επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή του κατασκευαστή ή της αντιπροσωπείας στην Ελλάδα.
Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός προϊόντος, λόγω αδυναμίας επισκευής, δεν σημαίνει και επέκταση της εγγύησης.
Τα ανταλλακτικά ή τα προϊόντα που αντικαθίστανται, περιέχονται στην κυριότητά του κατασκευαστή.
Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ή αντικατάστασης ενός προϊόντος, που είναι εντός εγγύησης, η υποχρέωση της One Protect περιορίζεται ρητά στο αντίτιμο που έχει καταβληθεί για την αγορά του προϊόντος.
Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής αποφασίζεται αποκλειστικά από τον κατασκευαστή ή τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο.
Η επισκευή γίνεται στην έδρα του κατασκευαστή ή του αποκλειστικού αντιπροσώπου, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, με την προσκόμιση του προϊόντος και την επίδειξη του παραστατικού αγοράς ή φωτοτυπίας του.
Για επισκευή στο χώρο του πελάτη (On Site), οι υπηρεσίες χρεώνονται βάσει του τιμοκαταλόγου επισκευών και κατόπιν συμφωνίας.
Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς προς και από την έδρα της One Protect, καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των προϊόντων, είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη.
Οι τεχνικοί της One Protect υποχρεούνται να προβούν στην εγκατάσταση και παραμετροποίηση μόνον των υλικών και των προγραμμάτων που έχουν προμηθευτεί οι πελάτες από τη One Protect, αποκλειομένου οποιουδήποτε άλλου προϊόντος άλλης εταιρείας.
Τα επισκευασμένα προϊόντα, μετά την ενημέρωση του πελάτη, παραμένουν στο service της εταιρίας για τρεις μήνες. Μετά την παρέλευση των τριών μηνών, η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη για περαιτέρω φύλαξη.
Σε περίπτωση μη λειτουργίας του προϊόντος, η One Protect δεν φέρει καμία ευθύνη για τις ζημιές, τις καταστροφές, τις απώλειες ή τους τραυματισμούς που πιθανόν να προκληθούν στον φυλασσόμενο χώρο, συμπεριλαμβανομένων των διαφυγόντων εσόδων και κερδών, των ειδικών αποθετικών ή θετικών ζημιών, καθώς και για καμία αξίωση η οποία εγείρεται από τρίτους ή από εσάς για λογαριασμό τρίτων.
Η One Protect δε φέρει καμία ευθύνη για τη σωστή εγκατάσταση και λειτουργία του συστήματος ασφαλείας ή των περιφερειακών του και αποκλειστικά υπεύθυνος γι’ αυτό είναι ο τεχνικός που έκανε την εγκατάσταση. Η One Protect φέρει ευθύνη για την σωστή εγκατάσταση του συστήματος μόνο στην περίπτωση που έχει πραγματοποιήσει την εγκατάσταση εξουσιοδοτημένος τεχνικός της.
Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:
Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή συνδεσμολογία, ατύχημα, πτώση, κραδασμούς, έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες, υγρασία ή ρίψη υγρών και γενικά από εξωγενείς παράγοντες.
Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση.
Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα του προϊόντος έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται με τρόπο που δεν ορίζεται από τις κατασκευαστικές προδιαγραφές ή σε απρόβλεπτο για τον κατασκευαστή περιβάλλον.
Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης, εγκατάστασης και χρήσης του κατασκευαστή.
Δεν παρέχεται εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για ζημία που προκλήθηκε από λανθασμένη εγκατάσταση ή χρήση του προϊόντος.